Maksaminen, toimitus ja palautus

1.Hinnat

Kaikki hinnat ovat arvolisäverollisia eli sisältävät ALV 24 %. Voimassa olevat hinnat ovat euroissa. Pidätämme oikeuden kaikkiin hinnanmuutoksiin. Tuotteisiin lisätään 6,20 € toimitusmaksu noutaessasi paketin Matkahuollon toimipisteestä tai Suomen lähikauppamyymälästä (Siwa, Valintatalo, Euromarket) tuotteiden määrästä, koosta tai maksutavasta riippumatta.  Jälkitoimitustuotteiden kuljettaminen on maksuton. Toimituskulu ilmoitetaan ostoskorisivulla. Tilauksen maksettava summa määräytyy tilaushetken hintojen mukaan. Mahdollisia etukoodeja voi käyttää vain yhden tilausta kohti. Erilaisia etuja ei voi yhdistää.

 

2. Tilaus

Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä. Tilauksesta ollaan yhteydessä sähköpostitse. Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja yleisiä käyttöehtoja tilaustaan tehdessä. Myymme tuotteita vain täysi-ikäisille. Verkkokauppa ei takaa, että sivuilla näytettäviä tuotteita on saatavilla. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei saa jälleenmyydä. Onnistuneen tilauksen päättää tilausvahvistus, joka lähetetään automaattisesti tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen.

 

2.1 Tilauksen tekeminen

Verkkokaupassa ostokoriin siirrettävissä oleva tuote on varastossa. Tuote on varattu vasta kun se on maksettu ”Kassalla”. Joissakin tapauksissa voi käydä niin, että toinen asiakas ehtii ostamaan viimeisen kappaleen ennen kuin ehdit vahvistamaan tilauksesi Kassa-osiossa. Jos tuote loppuu ennen kuin asiakas on maksanut tilauksen, poistuu tuote asiakkaan ostoskorista.

 

3. Maksaminen

Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen: Verkkomaksut

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oy ( 2122839-7 ) yhteistyössä suomalaisten pankkien kanssa. Paytrail Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Asiakkaan kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Paytrail OY

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 JYVÄSKYLÄ’

Kuluttajien asiakaspalvelu numero: 0207 181 830

 

4. Toimitus

Toimitamme paketit Matkahuollon sopimuspaketteina. Voit valita haluatko noutaa pakettisi Matkahuollon toimipisteestä tai Suomen lähikauppamyymälästä, joita on 1050 ympäri Suomea. Lähikauppamyymälöihin kuuluvat Suomen Siwat, Valintatalot ja Euromarketit. Suomen lähikauppamyymälät ovat avoinna arkisin vähintään 9-21 välillä, lauantaisin 9-18 välillä. Siwa-myymälät ovat avoinna myös sunnuntaisin. Lähetyksen saavuttua noutopisteeseen lähetetään asiakkaalle SMS-viesti. Pakettia säilytetään noutopisteessä 14 vrk. Säilytysajan ylittyessä paketti palautuu takaisin meille.

Tuotteisiin lisätään 6,20 € toimitusmaksu noutaessasi paketin matkahuollon toimipisteestä tai Suomen lähikauppamyymälästä (Siwa, Valintatalo, Euromarket) tuotteiden määrästä, koosta tai maksutavasta riippumatta. Jälkitoimitustuotteiden kuljettaminen on maksuton.

Tilaukset toimitetaan vain Suomen sisällä, eikä paketteja voida lähettää Ahvenanmaalle.

Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on pääsääntöisesti 2-7 arkipäivää. Varastosta tilapäisesti loppuneiden tuotteiden toimituksesta ilmoitamme tilaajalle erikseen. Verkkokauppa ei vastaa verkkokaupasta riippumattomista viivästyksistä toimituksissa. Toimituksen viivästyessä yli 7 arkipäivää tilauksen maksuhetkestä ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@kauneushoitolahenrietta.com.

 

5. Palautukset

Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tilaamiisi tuotteisiin. Mikäli et ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, voit peruuttaa ostoksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautus Suomessa on sinulle maksutonta. Jos sinulla on kysyttävää tilaamiisi tuotteisiin tai tilaukseesi liittyen, ota yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen info@kauneushoitolahenrietta.com.

Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@kauneushoitolahenrietta.com ennen tuotteen palauttamista. Palautusilmoituksessa sinun tulee perusteella palautuksen syy. Huomioithan, että kuluttajansuojalain mukainen etäkaupan 14 vrk peruuttamisoikeus koskee käyttämättömiä tuotteita, jotka ovat alkuperäisessä kunnossa ja myyntikelpoisia, sekä palautettu huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen pakattuina.

Kun olemme hyväksyneet palautuksesi annamme sinulle palautusnumeron, jonka avulla saat lähetettyä tuotteen Matkahuollon kautta ilmaiseksi takaisin meille.

 

1. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Tuotteen tulee olla alkuperäiskunnossa. Palauta kaikki tuotteeseen kuuluvat osat (esim. käyttöohjeet ja kaupanpäälliset).

 

2. Palauttaessasi tuotteita ohjeita noudattaen, saat rahasi takaisin 30 päivän kuluessa käyttämäsi maksutavan kautta. Jos olet maksanut verkkopankkimaksulla, palautamme rahat pankkitilillesi, joten liitä pakettiin myös tilinumerosi. Tilinumero nopeuttaa hyvityksen käsittelyä.

Toimituskulut ovat samansuuruiset riippumatta siitä, kuinka monta tuotetta tilaat. Toimituskuluja ei tästä johtuen makseta takaisin, jos palautus koskee vain osaa tilauksen tuotteista. Jos palautetaan koko tilaus, hyvitetään tilauksen tavanomaiset postikulut. Jos olet tilannut tuotteet kotiinkuljetuksella, hyvitetään oston aikana voimassa ollut pakettitoimituksen kustannus. Jos palautat tuotteen, joka on ollut edellytyksenä tilauksessa saadulle edulle, mitätöityy saatu etu ja hyvitettävästä summasta vähennetään edun summa.

 

3. Suojaa palautettavat tuotteet hyvin. Käytä vastaavaa pakettia, jossa tuote toimitettiin ja sulje paketti huolellisesti. Palautuksen säilyminen ehjänä kuljetuksessa on asiakkaan vastuulla. Älä liimaa teippiä, tarroja tai kirjoita tussilla tuotteen omaan myyntipakkaukseen. Verkkokauppa ei ole vastuussa huolimattomasti ja sopimusehtojen vastaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Asiakkaan puolelta tulleesta virheestä aiheutuneet kustannukset peritään asiakkaalta. Asiakas vastaa vastoin ohjeita tehdyn palautuksen aiheuttamista posti- ja käsittelykuluista. Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle.

Käsittelethän tuotteita varoen, kunnes olet tehnyt ostopäätöksen. Tuotteen tai pakkauksen etikettejä ei tule irrottaa tai poistaa. Pahvipakkaukseen pakatun tuotteen tulee olla avaamaton. Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi avattua kosmetiikkatuotepakkausta ei voi palauttaa. Kauneustuotteiden ja kosmetiikkapakkausten tulee olla avaamattomia. Sinetöityjen tuotteiden osalta palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Palauta kaikki tuotteeseen kuuluvat osat (esim. käyttöohjeet ja kaupanpäälliset).

Rajoitukset peruuttamisoikeudessa kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti:
Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin. Tuotteen vaihto onnistuu siten, että teet avaamattomasta ja käyttämättömästä tuotteesta, jota et halua pitää, palautuksen ohjeita noudattaen, ja tilaat verkkokaupasta tilalle uuden tuotteen.

Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat kuluttajaviraston sivuilta.

 

6. Reklamaatio

Mikäli olemme lähettäneet viallisen tuotteen tai olet vastaanottanut väärän tuotteen, ota välittömästi yhteyttä meihin puhelimitse numerosta 03 422 4410 tai sähköpostitse info@kauneushoitolahenrietta. com. Toimi tämän jälkeen sinulle annettujen ohjeiden mukaisesti.

Jos reklamaatioon ei liity palautettavaa tuotetta, ota suoraan yhteys meihin edellisten ohjeiden mukaisesti.

 

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto virkailijan läsnäollessa. Sisältö tulee tarkistaa heti kuljetuspakkausta avatessa.

Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, on sinun tehtävä korvausilmoitus Matkahuollon toimipisteessä heti pakettia noudettaessa.

Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Yleensä ainakin Matkahuollon omat pisteet  ilmoittavat lähettäjälle rikkoutuneesta lähetyksestä ennen kuin se luovutetaan vastaanottajalle. Silloin tulee olla heti yhteydessä meihin jolloin voimme lähettää uuden paketin tilalle.

Samaisella korvaushakemuksella haetaan mm. kuljetuksen aikana varastetut lähetykset.

 

 

8. Riitojen ratkaisu

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.